NAK KURUSKAN BADAN...?

Wednesday 13 November 2013

Testimoni Sabun Marine Essence yang hangat dipasaran…

Assalamualaikum w.b.t

Pengkongsian saya pada kali ini adalah mengenai penggunaan Sabun MARINE ESSENCE atau Sabun CERAH KETIAK. Saya sendiri telah mencuba sabun ini. Ianya amat berkesan dan amat memikat hati saya.



Sebelum menggunakannya lagi saya telah pun tersenyum. Bau sabunnya saja sudah menenangkan fikiran. Cukup harum dan sungguh menyegarkan. Tak sabar untuk menggunakanya.

Sabun ini tidak mudah cair apabila terendam dalam air seperti sabun yang berada dipasaran. Sabun dipasaran akan mudah cair serta akan mengecut apabila terendam di dalam air walaupun hanya bebarapa ketika tetapi tidak bagi sabun MARINE ESSENCE. Ianya langsung tidak terjejas malah langsung tidak menunjukkan ianya terjejas. Ianya berlaku apabila saya lupa nak tos kan air apabila lepas menggunakannya. Yang kelihatan adalah bekasan air saja. Saya sangat-sangat berpuas hati kerana kualitinya standing dengan harganya.. Memang berbaloi..


Bagi orang yang macam saya penjimat orangnya (bukan kedekut) akan potong sabun itu menjadi potongan kecil-kecil. Cara ini juga digunakan untuk menggelak pembaziran. Satu bar boleh tahan la 2 bulan.. satu potongan kecil boleh tahan 2 minggu. Maklumla, sabun mahal….



1 KOTAK ( 3 BAR)= RM105 + POSTAGE RM6 SM/ TM10 SS
1 BAR = RM35 + POSTAGE RM6 SM/ RM10 SS




Berminat, Sila hubungi saya:


Sila sms@whatsapp ke : 017-6671431
Facebook: Norazizainaini.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...